środa, 7 września 2016

Deser gruszkowo- malinowy- Lubelski Kociołek



Lubelski Kociołek wrze ponownieJ W tej edycji gruszki jako temat przewodniJ U mnie połączenie ich słodyczy z malinami i odrobiną jarmużu. Szybki smaczny, kolorowy deser i jeszcze szybsze zdjęciaJ Mój Mały Malinożerca sprawił, że wykonywane były w ekspresowym tempie (zdjęcie poniżej). Nie mogłam się oprzeć by nie pokazaćJ
Wraz ze mną w kulinarnej zabawie uczestniczą:

Edyta z bloga Pasja Smaku
Julianna z bloga Obiad gotowy
Agnieszka z bloga Wilczkowy Świat
Agnieszka z bloga Cynamonowe szczęście
Ania z bloga Przypraw mnie

Zajrzycie również i do nich, na pewno mają coś smacznegoJ


Składniki:

  • 1 gruszka
  • 2 garści malin
  • 2-3 listki jarmuż



Przygotowanie: Gruszkę obierz, przekrój na ćwiartki. Usuń gniazdo nasienne. Zmiksuj. Przełóż do miseczki. Maliny również zmiksuj. Listki jarmużu drobno posiekaj. Teraz układaj warstwami: maliny, jarmuż, gruszki. Ładnie udekorujJ Deser gruszkowo- malinowy gotowyJ Jedz i smakuj.


2 komentarze:

  1. Proste, a jakie smaczme! Podoba mi się ten dodatek jarmużu zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przepis :)
    Zapraszam również do mnie po przepis na proste ciasteczka jaglane.
    Uwaga, one odchudzają! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...