poniedziałek, 17 czerwca 2013

Sałatka czerwono……



Truskawki!!!  Truskawki!!! Truskawki!!! i Arbuz !!! Arbuz !!! Arbuz !!!  i Banan!! Same pyszności z listkami mięty i sokiem z cytryny. To połączenie smakuje wybornie od razu po wykonaniu (i w trakcie) jak i po schłodzeniuJ 
Słodkie i orzeźwiające –nic latem więcej nam nie trzebaJ

Składniki:

·        Kawałek arbuza

·        Kilka truskawek

·        Banan

·        Parę listków mięty

·        Sok z cytryny

·        Ew. cukier/miód

Przygotowanie: Arbuza oczyść z pestek pokrój w kawałki. Umyte truskawki przekrój na połówki lub ćwiartki. Banana obierz i pokrój w talarki. Wszystko razem wymieszaj, dodaj kilka listków posiekanej mięty i wciśnij sok z cytryny do smaku. W razie potrzeby posyp cukrem i ponownie wymieszaj. Jedz i ciesz się smakiemJ
P.S: Tym razem użyłam truskawek, które na noc posypałam brązowym cukrem i przechowywałam w lodówce, więc nie dodawałam cukruJ





Desery z truskawkami

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam! Nic dodać nic ująć ;-)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś w sam raz dla mnie, owoce lata najbardziej lubię w sałatkach i szejkach. Twoja wygląda bardzo smakowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Dziękuję i smacznego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawki i arbuz uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam. Pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...