niedziela, 24 marca 2013

Eko-Wiosna




Wczoraj sali konferencyjnej Hotelu Huzar w Lublinie odbyło się Seminarium dla Kobiet Eko-Wiosna, w którym miałam przyjemność uczestniczyć. Dzięki seminarium wzbogaciłam swą wiedzę z zakresu zasad dobrego odżywiania się a także, iż do jedzenie należy podchodzić nieco z dystansem i nie zawsze tzw. katowanie się np. dietami odchudzającymi wychodzi nam na zdrowie pod względem fizycznym, ale przede wszystkim psychicznymJ. Należy przyjemnie cieszyć się smakiemJ Co mi bardzo odpowiada:)

Przy okazji tego wpisu chciałam przypomnieć i zaprosić wszystkich chętnych na spotkanie lubelskich blogerów 20 kwietnia 2013 szczegóły na http://lubelskablogosfera.blogspot.com/2013/02/lubelska-blogosfera-meets.html oraz http://www.facebook.com/events/450297075039070/


Zgłaszajcie się i przybywajcie.

4 komentarze:

  1. woow, nie wiedziałam, że mamy blogosferę....:) super

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;-) widzimy się 20 ;-) trzeba się będzie jakoś wcześniej spisać - w stadzie raźniej ;-D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy takie spotkania się jeszcze odbywają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem:) a o które spotkanie Ci chodzi?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...