poniedziałek, 9 czerwca 2014

Napój pomarańczowy najlepszy



Ten najlepszy napój pomarańczowy gości w mym rodzinnym domu od dawna. Ten przepyszny pomarańczowy napój zwykle moja mama przygotowywała na Wielkanoc. Później ja i moja siostra przejęłyśmy pomarańczowa pałeczkę.
W niedzielę gościłam swą rodzinkę na imieninowym obiedzie. Chciałam przygotować ten napój pomarańczowy, lecz nie pamiętałam dokładnie przepisu. Musiałam, więc zadzwonić do siostry, co by mi go podała. Napój smakował, orzeźwiał i chłodziłJ. Doskonale sprawdza się w upalne dniJ. Pracy niewiele, a wychodzi go całkiem sporo. Teraz również młodsze pokolenie dopytuję się o recepturę. Dla nich i dla siebie zapisuję go tu, by smakować go częściej. Wam go też smacznie i pomarańczowo polecamJ


Składniki:

·        1 litr zimnej przegotowanej wody
·        2-3 pomarańcze (czyste)
·        1 szklanka cukru
·        2 płaskie łyżeczki kwasku cytrynowego lub 1 cytryna

·        2 szklanki cukru
·        5 litrów zimnej przegotowanej wody
·        ew. sok z 1 cytryny

Przygotowanie: Pomarańcze pokrój w plasterki, włóż do rondelka, zasyp 1 szklanką cukru. Dodaj kwasek cytrynowy lub pokrojoną w plasterki cytrynę. Wszystko to zalej litrem wody i wymieszaj i zostaw w rondelku na dwa dni w chłodzie.
Po tym czasie zmiksuj. Możesz odsączyć lub pozostawić miąższ. Dodaj dwie szklanki cukru i 5 litrów wody i wymieszaj i skosztuj. Jeśli jest za słodkie dopraw sokiem z cytryny. (Wody można dodać mniej, wtedy cukru dodaj tez mniej, będzie bardziej esencjonalne). GotoweJ Wybornie smakuje schłodzoneJ Pij i smakujJ

Dania na zimno - czyli co jeść w upalne dni Wegetariańskie grillowanie Lepiej z eko torbami od Odszukaj.com Jak ugasić pragnienie?

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...