wtorek, 17 marca 2015

Koktajl zielono mi



Koktajl zielono mi – specjalny koktajl na Dzień św. Patryka. Wiem, wiem, że świętuje się go nieco innym trunkiemJ. Proponuję smaczną, owocowo- warzywną alternatywę. Kiwi, banan i natka pietruszki – po prostu pysznie. Solidna dawka witamin. To właśnie to, czego najbardziej nam trzeba, gdy wiosna tuż, tużJ Smacznie Wam wszystkim polecam ten zielony koktajl.



Składniki:

  • 1 banan
  • 2 kiwi
  • kilka gałązek natki pietruszki
  • 50 -100 ml herbaty zielonej/wody



Przygotowanie: Obierz banana i kiwi. Pokrój na kawałki. Natkę pietruszki również pokrój. Wszystko włóż do blendera. Dolej trochę wody lub zielonej herbaty. Zmiksuj. Koktajl zielono mi gotowyJ Pij i smakujJ





Zielono mi! Wiosenny detoks Zielono mi!

5 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące, z pewnością dodałabym jednak tę herbatę zamiast wody, bo ciekawa jestem, jak to smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ta wersja z zieloną herbata mi bardziej odpowiada:)

      Usuń
  2. na wiosnę taka porcja witamin każdemu się przyda :) częstuję się szklaneczką :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością serwuję:) Smacznie pozdrawiam również:)

      Usuń
  3. Widze że blog ciekawy ale chyba na nim nie zarabiasz. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...